Moto Guzzi V7 II Special 2015 - Technical Specifications
Engine
|
|
Four-stroke V 90 twin
|
|
Displacement
|
|
744c
|
|
Maximum power
|
|
35 KW (48HP) at 6.200 rpm
|
|
Maximum torque
|
|
60 Nm at 2.800 rpm
|
|
Exhaust system
|
|
3-way catalytic converter with double lambda probe | |
Cooling
|
|
air
|
|
Front suspension
|
|
telescopic hydraulic fork with 40 mm stanchions | |
Rear suspension
|
|
die cast light alloy swing arm with 2 spring preload adjustable shock absorbers | |
Front brake
|
|
320 mm Ø stainless steel disc and Brembo calliper with 4 differentiated and horizontally opposed pistons | |
Rear brake
|
|
260 mm floating stainless steel disc, floating 2 piston calliper | |
Front wheel
|
|
18" polished aluminium, spoked, 100/90 | |
Rear wheel
|
|
17" polished aluminium, spoked, 130/80 | |
Seat height
|
|
805 mm (785mm opt.) | |
Fuel tank
|
|
22 litres (4 litre reserve)
|
|
Wet weight*
|
|
179 kg
|
|
Colour range
|
|
Bianco/Rosso Astore; Giallo/Nero metallizzato | |
|
|
|
|
|
|
* Wet weight, with operating fluids, without fuel
|
€ 9.275,00
|
Dit model komt het dichtst bij het oorspronkelijke V7 concept, niet alleen omdat het zijn naam deelt met de eerste door Lino Tonti ondertekende V7, maar omdat deze motor trouw dezelfde filosofie van rijden ondertekent: die van een touring motor met verfijnde afwerking en exclusieve technische oplossingen. Hij deelt hetzelfde duo kleurconcept als zijn voorvader en is uitgerust met verfijnde spaakwielen met aluminium velgen, die, zoals in het geval van de V7 II Stone, een bijdrage leveren aan de verbetering van de dynamiek dankzij het lagere gewicht in vergelijking met de V7 Classic. De aanzienlijk krachtigere nieuwe motor is perfect geschikt voor middellange afstand touring en draagt bij aan een laag brandstofverbruik. Het biedt een rijbereik zoals een vlaggenschip model, een rol die het gemakkelijk kan invullen uitgerust met tassen en een windscherm, accessoires die goed passen bij het algemene ontwerp van de V7 II Special.