Moto Guzzi V7 II Stone 2015 - Technische Specificaties
Engine
|
|
90° V-twin engine, 4-stroke
|
|
Displacement
|
|
744c
|
|
Maximum power
|
|
35 KW (48HP) at 6.200 rpm
|
|
Maximum torque
|
|
60 Nm at 2800 rpm
|
|
Exhaust system
|
|
Three-way catalytic converter with double lambda probe
|
|
Cooling
|
|
air
|
|
Front suspension
|
|
Telescopic hydraulic fork with 40 mm stanchions
|
|
Rear suspension
|
|
Die cast light alloy swing arm with 2 spring preload adjustable shock absorbers
|
|
Front brake
|
|
320 mm Floating stainless steel disc, Brembo 4 piston calliper and horizontally opposed pistons
|
|
Rear brake
|
|
260 mm Floating stainless steel disc, floating 2 piston calliper
|
|
Front wheel
|
|
18" alloy rim, Pirelli Sport Demon 100/90
|
|
Rear wheel
|
|
17" alloy rim, Pirelli Sport Demon 130/80
|
|
Seat height
|
|
805 mm
|
|
Fuel tank
|
|
22 litres (4 litre reserve)
|
|
Wet weight*
|
|
179 kg
|
|
Colour range
|
|
nero “Ruvido”, rosso “Impetuouso”, grigio “Intenso” and giallo “Denso”
|
|
|
|
|
|
|
|
* Wet weight, with operating fluids, without fuel | € 8.675,00 |
Net zoals zijn voorganger heeft de meest toegankelijke van de V7's een totaal zwarte look, chroom plaatwerk werd vervangenen door zwart, met uitzondering van de motor, die de chromatische tonen van de metaallegeringen en de glans van het uitlaatsysteem behoudt.
Krachtig door eenvoud en essentie. De V7 II ABS Stone heeft nieuwe kleuren en afwerkingen. De nieuwe kleuren zijn: nero “Ruvido”, rosso “Impetuouso”, grigio “Intenso” and giallo “Denso”. Satijnen tinten in combinatie met een jaren 70-sfeer versterken het contrast met de nieuwe glanzende diepe lak van het frame. Een jonge en trendy stijl voor een motor op maat.
De technische functie die de V7 Stone onderscheidt van zijn grotere broers zijn de lichtmetalen wielen die het gewicht verminderen in vergelijking met de spaakenwielen versies (1440 gram aan de voorzijde en 860 aan de achterzijde), waardoor hij zich nog wendbaarder door het verkeer manoeuvreert.