Moto Guzzi V9 Bobber Sport 2019 - Technische Specificaties
Engine
|
|
Transversal 90° V‐twin, two valves per cylinder
|
|
Displacement
|
|
853 cc
|
|
Maximum power
|
|
41 kW (55 HP) at 6,250 rpm (or 35 kW, A2 driver licence available)
|
|
Torque
|
|
62 Nm at 3,000 rpm
|
|
Exhaust system
|
|
stainless steel, 2-in-2 type, three-way catalytic converter with double lambda probe
|
|
Emissions | Euro 4 - 114 g/km (CO2) | ||
Cooling
|
|
air
|
|
Front suspension
|
|
Hydraulic telescopic fork Ø 40 mm
|
|
Rear suspension
|
|
Swingarm Twin‐sided with 2 Öhlins fully adjustable shock absorbers
|
|
Front brake
|
|
Ø 320‐mm stainless steel floating disk, Brembo calliper with 4 differentiated and opposed pistons
|
|
Rear brake
|
|
Ø 260‐mm stainless steel disk, floating 2 pistons calliper
|
|
Front wheel
|
|
3.50” x 16” Tyre 130/90 - 16”
|
|
Rear wheel
|
|
4.00” x 16” Tyre 150/80 B 16”
|
|
Length/Width/Height | 2185 mm / 840 mm / 1160 mm | ||
Seat height
|
|
785 mm
|
|
Fuel tank / Mileage
|
|
15 litres (4 litre reserve) - 5.0 l/100 km
|
|
Wet weight*
|
|
210 kg
|
|
|
|
|
|
|
|
* Weight with motorcycle ready for use with all operating fluids and with 90% fuel, including battery | € 11.340,00 |
Het is meer dan stijl alleen
Zowel de wegligging als het rijplezier profiteren van de volledig instelbare Öhlins schokdempers. De gehomologeerde, matzwarte slip-on uitlaatdemper is voorzien van een aluminium cover en versterkt de kenmerkende brul van de 850cc tweecilinder Moto Guzzi motor.
Gedrongen en laag-bij-de-grond
Door het verlaagde enkelzits zadel ontstaat een echt “low-rider” gevoel, met een typische, sportief voorovergebogen zitpositie. Combineer dat met een standaard “drag”-stuur en een lagere stuurmontage dan bij de V9 Bobber en je krijgt een fraaie lage en wendbare verschijning.
Sportief DNA en een agressieve look
Zijn onmiskenbare “tough guy”-DNA straalt je tegemoet, met de klassieke matzwarte kleur, die er nog ruiger uitziet nu hij wordt gecombineerd met een levendige mat oranje lak. De heldere brandstoftank knalt er echt uit, met de beroemde, gepolijste adelaars en de aluminium zijpanelen.
Excentrieker dan ooit
Je kunt er niet omheen: deze V9 is een echte “bad boy”. En alsof zijn two-tone kleurstelling nog niet genoeg was, zijn er ook nog diverse details, zoals het zwartgekleurde aluminium schermpje boven de koplamp, de in typische racer-stijl laaggeplaatste koplamp en het verkorte voorspatbord. Maar zoals bij vele bad boys is er een overvloed aan charisma!