Moto Guzzi V7 III Special 2016-2020 - Technische Specificaties
Engine
|
|
90° V-twin engine, 4-stroke
|
|
Displacement
|
|
744c
|
|
Maximum power
|
|
38 kW (52 HP) at 6200 rpm
|
|
Maximum torque
|
|
60 Nm at 4900 rpm
|
|
Exhaust system
|
|
3-way catalytic converter with double lambda probe
|
|
Cooling
|
|
air
|
|
Front suspension
|
|
Ø 40 mm hydraulic telescopic fork
|
|
Rear suspension
|
|
die cast light alloy swing arm with 2 shock absorbers with adjustable spring preload
|
|
Front brake
|
|
Ø 320 mm stainless steel floating discs, Brembo callipers with 4 differently sized opposed pistons
|
|
Rear brake
|
|
Ø 260 mm, stainless steel disc, floating calliper with 2 pistons
|
|
Front wheel
|
|
18" spoked 100/90 (110/80 R18 as alternative)
|
|
Rear wheel
|
|
17" spoked. Tyre 130/80
|
|
Seat height
|
|
770 mm
|
|
Fuel tank
|
|
21 litres (including 4 litre reserve)
|
|
Wet weight*
|
|
193 kg
|
|
|
|
|
Ook verkrijgbaar in 35 kw |
|
|
* Wet weight, with operating fluids, without fuel | € 9.640,00 |
Van alle Moto Guzzi V7's blijft dit klassieke, elegante model het dichtst bij de spirit van het origineel. Dat komt onder meer tot uiting in zijn vele chroomdetails en de opvallende contrast-striping op de zijpanelen. Deze sluiten perfect aan op de horizontale band over de bovenzijde van de benzinetank, die evenals de zijpanelen zelf is voorzien van glanzende nieuwe grafische elementen.
Daarnaast onderscheidt de V7 III zich door zijn draadspaakvelgen met gepolijste nippels en zwarte naven, zijn dashboard met analoge meter in combinatie met informatief LCD-display, en zijn verchroomde duohandgreep. Als aanvulling op zijn verfijnde klassieke lijnen is het zadel afgewerkt met 'old school' stiksels.