Moto Guzzi V85 TT 2019 - Technische Specificaties

Engine
 
Transversal 90° V‐twin, two valves per cylinder (titanium intake)
 
Displacement
 
853 cc
Maximum power
 
59 kW (80 HP) at 7.750 rpm  (Also available at 35 kW, A2 driver license)
Torque
 
80 Nm ‐ 5.000 rpm
Exhaust system
 
stainless steel, 2-in-2 type, three-way catalytic converter with double lambda probe
Emissions   Euro 4 - 118 g/km (CO2)
Cooling
 
air
Front suspension
 
Upside‐down hydraulic telescopic fork Ø 41 mm, with adjustable extension and spring preload
Rear suspension
 
Swingarm Twin‐sided with lateral mono shock absorber, adjustable extension and spring preload
Front brake
 
Double stainless steel floating disk Ø 320 mm, radial Brembo calipers with 4 opposed pistons.
Rear brake
 
Stainless steel disk Ø 260 mm, floating 2 pistons caliper
Front wheel
 
Spoked with tube, 19" 110/80
 
Rear wheel
 
Spoked with tube, 17" 150/70
 
Seat height
 
830 mm
 
Features   Display TFT, full LED lights, Ride by Wire, 3 Riding Mode (Street, Rain, Off‐road), Cruise Control, Handguard, Aluminium sump guard, MGCT Moto Guzzi Controllo di Trazione, Standard double channel ABS
Fuel tank / Mileage
 
23 litres (4 litre reserve) - 4.9 l/100 km
 
Wet weight*
 
229 kg
 
 
 
 
 
    EVOCATIVE GRAPHICS: GIALLO SAHARA, ROSSO KALAHARI € 11.950,00
    GRIGIO ATACAMA, BLU ATLANTE, ROSSO VULCANO € 11.750,00
       
 
 
* Weight with motorcycle ready for use with all operating fluids and with 90% fuel, including battery  


GUZZI’S EERSTE KLASSIEKE REIS-ENDURO

Eenvoudige vormen, handelbaarheid en rijcomfort zijn de elementen waarmee de V85 TT zich onderscheidt, waarbij zijn design en stijl de taal spreken van vrije geesten die kilometers asfalt achter zich willen laten.

De V85 TT voegt klassieke stijldetails uit de offroad-wereld op een natuurlijke manier samen met geavanceerde hightech, zoals het digitale dashboard en de led-verlichting voor en achter. In de dagrijverlichting van de koplamp is duidelijk het silhouet van de beroemde Moto Guzzi-adelaar herkenbaar.

Een kuip heeft de V85 TT niet, maar zijn ruitje van donkergetint plexiglas en handbeschermers maken hem tot een echte allseason-motorfiets, die altijd klaar staat voor het avontuur wanneer je daar zin in hebt.

DE SPIRIT VAN EEN WARE AVONTURIER

Het ultrasterke stalen buizenframe staat borg voor een voortreffelijke stabiliteit. Het rijwielgedeelte doet de rest, met een veerweg van 170 mm, een remsysteem met een meerkanaals ABS-unit van Continental en spaakwielen met 19-inch banden vóór en 17-inch banden achter.

EEN GLOEDNIEUWE MOTOR

We moeten het even hebben over de ster van de show: de luchtgekoelde dwarsgeplaatste 90° V-twin OHV-motor met twee kleppen per cilinder, de trots en traditie van Moto Guzzi. De cilinderinhoud van 853 cc en materialen als titanium - doorgaans voorbehouden aan racemotoren - versterken het exclusieve en ongetemde karakter van de V85 TT.  

MAXIMALE PRESTATIES OP ALLE TERREINEN

Zodra je je helm hebt opgezet, je handschoenen hebt aangetrokken en je hoofd hebt leeggemaakt, hoef je alleen nog maar gas te geven en te genieten van de reis. De V85 TT biedt hiervoor drie rijmodi:

Road: Vlot en soepel rijden, gewoon om te genieten

Rain: Als de weg grip minder biedt en wat extra veiligheid wel zo prettig is

Off-road: Als je het maximale uit de V85 TT wilt halen en echte off-road prestaties zoekt

De V85 TT doet mee voor de lange afstand: zijn tankinhoud van meer dan 23 liter is de grootste in zijn klasse en groot genoeg om zelfs de meest fanatieke langeafstandsreiziger tevreden te stellen. 

CRUISE CONTROL ONDER JE VINGERTOPPEN

Ook het dashboard draagt bij aan het rijcomfort van de V85 TT. Half verborgen achter de handbeschermers liggen alle bedieningsorganen eenvoudig binnen handbereik. De cruise control schakel je in en uit met één knop, waarmee je ook de ingestelde snelheid verlaagt of verhoogt. Dat maakt lange snelwegritten op constante snelheid makkelijker dan ooit: het enige wat je zelf hoeft te doen, is je concentreren op het genieten.

JE AFSLUITEN VAN DE BUITENWERELD HOEFT NIET (MAAR HET KAN WEL!)

Traditie staat centraal bij de V85 TT, maar hij is evengoed op de toekomst voorbereid. Het haarscherpe, hogeresoltutie-TFT-display van 4,3 inch biedt je alle informatie die je tijdens de rit nodig hebt. En dankzij de high-performance technologie en connectiviteit van het standaard dashboard kun je de functionaliteit ervan ook uitbreiden met de muziek-, telefoon- en navigatie-apps van je smartphone. Deze kun je aan het instrumentarium koppelen via een speciale, als accessoire verkrijgbare regeleenheid en het multimediaplatform MOTO GUZZI MIA.

HET VERSCHIL ZIT HEM IN DE DETAILS

Met de originele, door Moto Guzzi ontworpen, ontwikkelde en geproduceerde accessoires kun je je V85 TT helemaal aan je persoonlijke wensen aanpassen en HEM exclusief van jou maken. Want ongeacht het soort reizen dat je wilt ondernemen maakt de V85 TT van elke rit een bijzonder en onvergetelijk avontuur.

EVOCATIVE GRAPHICS 

De Special Graphics-versie onderscheidt zich met een rood gelakt frame, componenten met dubbele coating en het zadel bekleed met 'geperforeerd suède-effect' skai-leder dat is afgewerkt met een grijs gestikt Moto Guzzi-logo en dubbele stiknaden. Daarnaast is het model standaard uitgerust met noppenbanden die de offroad-looks en -eigenschappen versterken en vorkbeschermers in dezelfde kleur als de tank.

Moto Guzzi V85 TT Travel (2020) - Technische Specificaties

Engine
 
Transversal 90° V‐twin, two valves per cylinder (titanium intake)
 
Displacement
 
853 cc
Maximum power
 
59 kW (80 HP) at 7.750 rpm  (Also available at 35 kW, A2 driver license)
Torque
 
80 Nm ‐ 5.000 rpm
Exhaust system
 
stainless steel, 2-in-2 type, three-way catalytic converter with double lambda probe
Emissions   Euro 4 - 118 g/km (CO2)
Cooling
 
air
Front suspension
 
Upside‐down hydraulic telescopic fork Ø 41 mm, with adjustable extension and spring preload
Rear suspension
 
Swingarm Twin‐sided with lateral mono shock absorber, adjustable extension and spring preload
Front brake
 
Double stainless steel floating disk Ø 320 mm, radial Brembo calipers with 4 opposed pistons.
Rear brake
 
Stainless steel disk Ø 260 mm, floating 2 pistons caliper
Front wheel
 
Spoked with tube, 19" 110/80
 
Rear wheel
 
Spoked with tube, 17" 150/70
 
Seat height
 
830 mm
 
Features   Display TFT, full LED lights, Ride by Wire, 3 Riding Mode (Street, Rain, Off‐road), Cruise Control, Handguard, Aluminium sump guard, MGCT Moto Guzzi Controllo di Trazione, Standard double channel ABS
Fuel tank / Mileage
 
23 litres (4 litre reserve) - 4.9 l/100 km
 
Wet weight*
 
229 kg
 
 
 
 
 € 13.300,00
 
 
* Weight with motorcycle ready for use with all operating fluids and with 90% fuel, including battery  


GUZZI’S EERSTE KLASSIEKE REIS-ENDURO

Eenvoudige vormen, handelbaarheid en rijcomfort zijn de elementen waarmee de V85 TT zich onderscheidt, waarbij zijn design en stijl de taal spreken van vrije geesten die kilometers asfalt achter zich willen laten.

De V85 TT voegt klassieke stijldetails uit de offroad-wereld op een natuurlijke manier samen met geavanceerde hightech, zoals het digitale dashboard en de led-verlichting voor en achter. In de dagrijverlichting van de koplamp is duidelijk het silhouet van de beroemde Moto Guzzi-adelaar herkenbaar.

Een kuip heeft de V85 TT niet, maar zijn ruitje van donkergetint plexiglas en handbeschermers maken hem tot een echte allseason-motorfiets, die altijd klaar staat voor het avontuur wanneer je daar zin in hebt.

DE SPIRIT VAN EEN WARE AVONTURIER

Het ultrasterke stalen buizenframe staat borg voor een voortreffelijke stabiliteit. Het rijwielgedeelte doet de rest, met een veerweg van 170 mm, een remsysteem met een meerkanaals ABS-unit van Continental en spaakwielen met 19-inch banden vóór en 17-inch banden achter.

EEN GLOEDNIEUWE MOTOR

We moeten het even hebben over de ster van de show: de luchtgekoelde dwarsgeplaatste 90° V-twin OHV-motor met twee kleppen per cilinder, de trots en traditie van Moto Guzzi. De cilinderinhoud van 853 cc en materialen als titanium - doorgaans voorbehouden aan racemotoren - versterken het exclusieve en ongetemde karakter van de V85 TT.  

MAXIMALE PRESTATIES OP ALLE TERREINEN

Zodra je je helm hebt opgezet, je handschoenen hebt aangetrokken en je hoofd hebt leeggemaakt, hoef je alleen nog maar gas te geven en te genieten van de reis. De V85 TT biedt hiervoor drie rijmodi:

Road: Vlot en soepel rijden, gewoon om te genieten

Rain: Als de weg grip minder biedt en wat extra veiligheid wel zo prettig is

Off-road: Als je het maximale uit de V85 TT wilt halen en echte off-road prestaties zoekt

De V85 TT doet mee voor de lange afstand: zijn tankinhoud van meer dan 23 liter is de grootste in zijn klasse en groot genoeg om zelfs de meest fanatieke langeafstandsreiziger tevreden te stellen. 

CRUISE CONTROL ONDER JE VINGERTOPPEN

Ook het dashboard draagt bij aan het rijcomfort van de V85 TT. Half verborgen achter de handbeschermers liggen alle bedieningsorganen eenvoudig binnen handbereik. De cruise control schakel je in en uit met één knop, waarmee je ook de ingestelde snelheid verlaagt of verhoogt. Dat maakt lange snelwegritten op constante snelheid makkelijker dan ooit: het enige wat je zelf hoeft te doen, is je concentreren op het genieten.

JE AFSLUITEN VAN DE BUITENWERELD HOEFT NIET (MAAR HET KAN WEL!)

Traditie staat centraal bij de V85 TT, maar hij is evengoed op de toekomst voorbereid. Het haarscherpe, hogeresoltutie-TFT-display van 4,3 inch biedt je alle informatie die je tijdens de rit nodig hebt. En dankzij de high-performance technologie en connectiviteit van het standaard dashboard kun je de functionaliteit ervan ook uitbreiden met de muziek-, telefoon- en navigatie-apps van je smartphone. Deze kun je aan het instrumentarium koppelen via een speciale, als accessoire verkrijgbare regeleenheid en het multimediaplatform MOTO GUZZI MIA.

HET VERSCHIL ZIT HEM IN DE DETAILS

Met de originele, door Moto Guzzi ontworpen, ontwikkelde en geproduceerde accessoires kun je je V85 TT helemaal aan je persoonlijke wensen aanpassen en HEM exclusief van jou maken. Want ongeacht het soort reizen dat je wilt ondernemen maakt de V85 TT van elke rit een bijzonder en onvergetelijk avontuur.

EVOCATIVE GRAPHICS 

De Special Travel-versie onderscheidt zich met mono kleurpatroon, componenten met dubbele coating en het zadel bekleed met 'geperforeerd suède-effect' skai-leder dat is afgewerkt met een grijs gestikt Moto Guzzi-logo en dubbele stiknaden. Daarnaast is het model standaard uitgerust met noppenbanden die de offroad-looks en -eigenschappen versterken en vorkbeschermers in dezelfde kleur als de tank.

Moto Guzzi V7 Racer

V7 Stone 850 Centenario

€ 9.859

* 35kW op aanvraag

LIMITED EDITION

Om 100 jaar Moto Guzzi te vieren, werd de speciale editie V7 Stone centenary gepresenteerd.

 

Moto Guzzi V7 850 E5 2021 - Technische Specificaties


v7 Stone 100 34dx-1100x733
v7 Stone 100 34postdx-1100x733
v7 Stone 100 aquila-1100x733
v7 Stone 100 latdx-1100x733
v7 Stone 100 latsx-1100x733
v7 Stone 100 postoguida-1100x733

 


 

Moto Guzzi V7 III Limited 2018 - Technische Specificaties

Engine
 
90° V-twin engine, 4-stroke
 
Displacement
 
744c
Maximum power
 
38 kW (52 HP) at 6200 rpm
Maximum torque
 
60 Nm at 4900 rpm
Exhaust system
 
3-way catalytic converter with double lambda probe
Cooling
 
air
Front suspension
 
Ø 40 mm hydraulic telescopic fork
Rear suspension
 
die cast light alloy swing arm with 2 shock absorbers with adjustable spring preload
Front brake
 
Ø 320 mm stainless steel floating discs, Brembo callipers with 4 differently sized opposed pistons
Rear brake
 
Ø 260 mm, stainless steel disc, floating calliper with 2 pistons 
Front wheel
 
18" in lightweight alloy
 
Rear wheel
 
17" in lightweight alloy
 
Seat height
 
770 mm 
 
Fuel tank
 
21 litres (including 4 litre reserve)
 
Wet weight*
 
189 kg
 
Consumption   5,5 l/100 km  
CO2 Emissions   128 g/km  
 
 
 
Ook verkrijgbaar in 35 kw versie
 
 
* Wet weight, with operating fluids, without fuel € 10.250,00


An exclusive limited edition version in just 500 numbered units, the V7 III Limited combines the classic and elegant chromium look with refined hi-tech materials such as carbon fibre and aluminium . This is an eclectic and modern look that reiterates how well the V7 III lends itself to customisation, an extremely youthful bike but at the same time a 'Made in Italy' symbol, popular with a transversal and diverse public.

On the Moto Guzzi V7 III Limited, the numerous chromium plated parts are reminiscent of the purest Classic world, beginning with the chromium fuel tank, “wrapped” on the top under a black leather vintage-look strap . On the sides, the unmistakeable Moto Guzzi eagle is done in a particular burnished finish : after all, black is another recurring element on the V7 III Limited, from the alloy wheels to the saddle with “old school” stitching, as well as the typical pattern of carbon fibre, the material used for the front and rear fenders and the side panels . The locking fuel cap is made from billet aluminium, as are the handlebar risers which bear the model's laser inscribed serial number.

The Moto Guzzi 750 twin-cylinder also has a refined look, with the throttle body covers made of black anodised aluminium and the cylinder heads with milled cooling fins that create another contrasting effect. The essential instrumentation is a single, circular display with analogue speedometer and the other information contained on a digital display.

KLEUR: CENTENARIO

€ 12.095


DE MOTORFIETS VAN DE EEUW

Met de V85 TT CENTENARIO vieren we een 100 jaar oude droom. Een verlangen naar avontuur en vrijheid dat in de loop der jaren duizenden harten en motoren sneller heeft doen kloppen, en dat vandaag terugkeert met de kleuren en details van de iconische "Achtcilinder".

Een model dat onmiddellijk opvalt dankzij het voorspatbord en, de zijpanelen die matgroen zijn, de matgrijze tank en het comfortabele bruine zadel. Een esthetiek die verder is verfraaid met een gouden versie van de adelaar uit Mandello en de 100-jarig jubileumsticker op het voorspatbord. Dit is ongetwijfeld het ultieme model voor wie elke dag weer wil genieten van de motorfiets van de eeuw.

  • ONTWERP

    ALLEEN BESCHIKBAAR IN 2021

    Wij vieren 100 jaar van beleefde emoties. De V85 TT CENTENARIO is met deze precieze bedoeling ontworpen door de beste technici van Mandello del Lario. Een model doordrenkt van de essentie van Moto Guzzi en fijn afgewerkt tot in het kleinste element en detail om de honger naar avontuur van elke Guzzi-rijder te stillen. Een unieke en speciale editie die alleen beschikbaar is in het jaar van het 100-jarige jubileum, voor de liefhebbers die niet de kans van hun leven willen missen.

  • STIJL

    DE REIS BEGINT VANAF DE EERSTE BLIK

    De V85 TT CENTENARIO springt er onmiddellijk uit met zijn eenvoudige lijnen en verfijnde details. Zoals het logo op het voorspatbord dat het 100-jarig jubileum van Moto Guzzi viert, de royale grijze tank en het comfortabele bruine zadel. Hier zien we de adelaar uit Mandello in een exclusieve gouden versie, verder benadrukt door het groen van het voorspatbord en de zijpanelen. Een authentiek eerbetoon aan de legendarische "Achtcilinder".

  • DE MOTOR

    HET RESULTAAT VAN EEN OUDE GEWOONTE: INNOVATIE

    De traditie van Moto Guzzi is ook gebaseerd op constante innovatie, en de V85 TT CENTENARIO is daarop geen uitzondering. De motorfiets komt namelijk met de historische luchtgekoelde dwarsgeplaatste 90° V-twin die nu Euro 5 typegoedgekeurd is en een cilinderinhoud van 853 cc heeft. Een nieuw ontwerp voor nieuwe en onvergetelijke emoties, dankzij een maximumvermogen van 76 pk en een buitengewoon maximumkoppel van 82 Nm bij 5.000 tpm.

 

Moto Guzzi V85 TT E5 2021 - Technische Specificaties

 

V85 tt CENTENARIO 01
V85 tt CENTENARIO 02
V85 tt CENTENARIO 03
V85 tt CENTENARIO 04
V85 tt CENTENARIO 05
V85 tt CENTENARIO 06


Moto Guzzi V7 III Stone S (2020) - Technische Specificaties

Engine
 
90° V-twin engine, 4-stroke
 
Displacement
 
744c
Maximum power
 
38 kW (52 HP) at 6200 rpm
Maximum torque
 
60 Nm at 4900 rpm
Exhaust system
 
3-way catalytic converter with double lambda probe
Cooling
 
air
Front suspension
 
Ø 40 mm hydraulic telescopic fork
Rear suspension
 
die cast light alloy swing arm with 2 shock absorbers with adjustable spring preload
Front brake
 
Ø 320 mm stainless steel floating discs, Brembo callipers with 4 differently sized opposed pistons
Rear brake
 
Ø 260 mm, stainless steel disc, floating calliper with 2 pistons 
Front wheel
 
18" in lightweight alloy
 
Rear wheel
 
17" in lightweight alloy
 
Seat height
 
770 mm 
 
Fuel tank
 
21 litres (including 4 litre reserve)
 
Wet weight*
 
189 kg
 
 
 
 
 Ook verkrijgbaar in 35 kw versie
 
 
* Wet weight, with operating fluids, without fuel € 9.840,00


V7 III Stone now has stronger and more personal aesthetic connotations than its predecessor. Eclectic and essential, it foregoes any chromium parts, embracing the darkness of its matt black paintwork that goes well with the graphic dedicated only to the V7 III Stone of the saddle, fitted with a passenger grab strap. It is, however, available in other attractive, satin finish colours inspired by typical '70s shades. The total “dark matt” look characterizes the V7 III and distinguishes it from the other versions, but that is not the only difference. V7 III Stone is the only one of the “four-of-a-kind” to have spoked wheels and single circular display instrumentation. The front fender has also been shortened in order to highlight the essential look of this model.

Moto Guzzi V7 III Racer 10th anniversary (2020) - Technische Specificaties

Engine
 
90° V-twin engine, 4-stroke
 
Displacement
 
744c
Maximum power
 
38 kW (52 HP) at 6200 rpm                    
Maximum torque
 
60 Nm at 4900 rpm
Exhaust system
 
3-way catalytic converter with double lambda probe
Cooling
 
air
Front suspension
 
Ø 40 mm hydraulic telescopic fork
Rear suspension
 
die cast light alloy swing arm with 2 shock absorbers with adjustable spring preload
Front brake
 
Ø 320 mm stainless steel floating discs, Brembo callipers with 4 differently sized opposed pistons
Rear brake
 
Ø 260 mm, stainless steel disc, floating calliper with 2 pistons 
Front wheel
 
18" spoked 100/90 (110/80 R18 as alternative)
 
Rear wheel
 
17" spoked. Tyre 130/80 
 
Seat height
 
770 mm 
 
Fuel tank
 
21 litres (including 4 litre reserve)
 
Wet weight*
 
193 kg
 
Consumption   5,7 l/100 km  
CO2 Emissions   132 g/km  
 
 
 
 Ook verkrijgbaar in 35 kw
 
 
* Wet weight, with operating fluids, without fuel € 10.690,00


Produced in a numbered edition, the V7 III Racer is not only the most sporty of the range, but also the one with the most prestigious parts, that once again demonstrate Moto Guzzi's ability to create true custom models. There are numerous technical and aesthetic differences that distinguish it from the previous version and from the other V7 III models. As for the stylistic aspects, V7 III Racer introduces a new chrome finish fuel tank. The colour “Rosso Corsa” is chosen to paint the frame and the swingarm: an explicit reminder of the first 1971 V7 Sport series, nicknamed “red frame”. The V7 III Racer's sporty nature is emphasized by its semi-handlebars and its splendid, humped saddle. In accordance with tradition, the Racer has a single-seater sport bike look, but in reality, this new version is approved for two-up riding. In fact, it has pillion foot pegs and, as before, the seat cover can be easily removed when necessary. One of the most distinctive features of this “factory special” worth a mention is the widespread use of anodized black aluminium. This hand-crafted treatment, which requires superb artisan skill, characterises the new side panels and the throttle body guards, whereas the new front number plate is made of brushed aluminium. The spoked wheel rims have black channels and red Moto Guzzi stickers like the other sport models from the brand, including the Audace muscle bike. Other premium components that stand out are the set-back footpegs machined from solid billets, the lightened steering stem and the steering yoke guard. The most important technical innovation is constituted by the pair of Öhlins shock absorbers, adjustable in spring preload and in rebound and compression, that ensure tighter performance on the road in sport riding.

Net zoals iedere andere site gebruiken we cookies

Wij gebruiken cookies op onze web site. Sommigen zijn essentieel voor het correct functioneren van de site, terwijl anderen ons helpen om de site en gebruikerservaring te verbeteren (tracking cookies). U kan zelf kiezen of u deze cookies wil toestaan of niet. Let op dat als u onze cookies weigert mogelijk niet alle functies van de site beschikbaar zijn.