Moto Guzzi V9 Bobber Sport 2019 - Technische Specificaties

Engine
 
Transversal 90° V‐twin, two valves per cylinder
 
Displacement
 
853 cc
Maximum power
 
41 kW (55 HP) at 6,250 rpm  (or 35 kW, A2 driver licence available)
Torque
 
62 Nm at 3,000 rpm
Exhaust system
 
stainless steel, 2-in-2 type, three-way catalytic converter with double lambda probe
Emissions   Euro 4 - 114 g/km (CO2)
Cooling
 
air
Front suspension
 
Hydraulic telescopic fork Ø 40 mm
Rear suspension
 
Swingarm Twin‐sided with 2 Öhlins fully adjustable shock absorbers
Front brake
 
Ø 320‐mm stainless steel floating disk, Brembo calliper with 4 differentiated and opposed pistons
Rear brake
 
Ø 260‐mm stainless steel disk, floating 2 pistons calliper
Front wheel
 
3.50” x 16” Tyre 130/90 - 16”
 
Rear wheel
 
4.00” x 16” Tyre 150/80 B 16” 
 
Length/Width/Height   2185 mm / 840 mm / 1160 mm  
Seat height
 
785 mm
 
Fuel tank / Mileage
 
15 litres (4 litre reserve) - 5.0 l/100 km
 
Wet weight*
 
210 kg
 
 
 
 
 
 
 
* Weight with motorcycle ready for use with all operating fluids and with 90% fuel, including battery € 11.340,00


Het is meer dan stijl alleen

Zowel de wegligging als het rijplezier profiteren van de volledig instelbare Öhlins schokdempers. De gehomologeerde, matzwarte slip-on uitlaatdemper is voorzien van een aluminium cover en versterkt de kenmerkende brul van de 850cc tweecilinder Moto Guzzi motor.

Gedrongen en laag-bij-de-grond

Door het verlaagde enkelzits zadel ontstaat een echt “low-rider” gevoel, met een typische, sportief voorovergebogen zitpositie. Combineer dat met een standaard “drag”-stuur en een lagere stuurmontage dan bij de V9 Bobber en je krijgt een fraaie lage en wendbare verschijning.

Sportief DNA en een agressieve look

Zijn onmiskenbare “tough guy”-DNA straalt je tegemoet, met de klassieke matzwarte kleur, die er nog ruiger uitziet nu hij wordt gecombineerd met een levendige mat oranje lak. De heldere brandstoftank knalt er echt uit, met de beroemde, gepolijste adelaars en de aluminium zijpanelen.

Excentrieker dan ooit

Je kunt er niet omheen: deze V9 is een echte “bad boy”. En alsof zijn two-tone kleurstelling nog niet genoeg was, zijn er ook nog diverse details, zoals het zwartgekleurde aluminium schermpje boven de koplamp, de in typische racer-stijl laaggeplaatste koplamp en het verkorte voorspatbord. Maar zoals bij vele bad boys is er een overvloed aan charisma!